MENGHAPUSKAN KEMISKINAN

Saturday, April 12, 2008

KRISTIAN, YAHUDI DAN ISLAM: SIAPA LEBIH BAIK?


AGAMA YANG LEBIH BAIK


Bila satu masa dahulu manusia hidup dalam serba kebodohan, agamalah yang telah membuka semula mata, hati dan minda mereka.


Manusia dahulu dianggap bodoh kerana mereka menyembah berhala, batu batan, matahari, api, binatang, pokok dan sebagainya. Manusia pun ada dianggap sebagai tuhan seperti Firaun, manusia purba Mesir.


Kehidupan mereka pula dipenuhi dengan peraturan ikut selera. Mereka yang berkuasa maka mereka inilah yang membuat peraturan. Sama ada peraturan itu zalim, tidaklah mereka pedulikan. Seperti kes, bayi perempuan ditanam hidup-hidup, perbuatan liwat antara jantan, dilakukan oleh mereka tanpa segan silu.


Keadaan ini berleluasa di barat, Afrika, Timur Tengah juga di sebelah Timur.


Hari ini, di barat kes buang bayi, anak luar nikah, zina, arak, muzik menjadi trend. Di Timur pun berlaku juga. Manusia menolak hidup secara sihat.


Islam mengajak manusia berbuat baik sesama manusia. Tidak dalam agama Kristian. Tidak dalam agama Yahudi.


Contoh Islam mengajak buat baik seperti terdapat perintah memberi layanan yang baik kepada manusia yang berminat dengan Islam, zaman pemerintahan Islam, orang Yahudi diberi perlindungan.


Contoh Kristian mengajak buat kejahatan seperti mereka menghalalkan zina, minum arak, buat senjata bunuh manusia di Jepun, Jerman, bunuh orang Yahudi, buat filem ganas, penuh unsur seks, penipuan.


Contoh ajaran Yahudi ajak buat kejahatan ialah mereka anggap manusia yang bukan Yahudi tidak suci, mereka bangsa terpilih, mereka suka bunuh manusia yang tidak seagama, mereka bunuh manusia di Timur Tengah.


Tujuan Kristian dan Yahudi buat baik ialah untuk menghambakan manusia. Contoh lain, mereka suka jika manusia lain tidak patuh ajaran Islam. Orang yang tidak patuh di kalangan Islam akan mereka sokong. Ini bukti jelas.


Islam, Kristian dan Yahudi dianuti oleh berbagai rupa manusia. Hari ini dunia dikuasai oleh Kristian dan Yahudi. Proksi mereka ialah Amerika Syarikat dan Israel.


Islam masih hidup tetapi akan terus diancam oleh Kristian dan Yahudi. Islam bukan bawa ajaran yang diubah suai. Ajarannya tetap bukan ikut hawa nafsu.


Dunia akan akan dimiliki oleh Islam setelah manusia tahu niat jahat Kristian dan Yahudi untuk menjadikan manusia sebagai hamba mereka!


Geert Wilders adalah proksi Kristian dan Yahudi yang jahat. Manusia harap, Kristian dan Yahudi akan mengajar manusia jadi baik.


Mari kita mengenali siapakah Tuhan Kristian dan Yahudi ?


Tuhan Kristian dan Yahudi ialah Geert Wilders, Goerge Bush. Orang Kristian dan Yahudi takut kepada Geert Wilders. Mereka tidak berani menerima kebaikan yang dibawa Islam.


Saya meramalkan, Geert Wilders sedikit masa lagi, pasti akan menjadi Tuhan Barat. Bagi mereka, Tuhan itu tiada.


Dalam manusia Islam pun ada yang sudah angkuh. Sesama sendiri, berbunuh-bunuhan.


Harap Allah turunkan seorang Rasul yang baru .






No comments: