MENGHAPUSKAN KEMISKINAN

Wednesday, September 15, 2010

MEMBUNUH KERANA TAMAK

PEMBUNUHAN kejam Sosilawati, jutawan kosmetik Malaysia, pada 30 Ogos 2010 lalu di saat umat Islam sedang berpuasa dan menyambut Aidil Fitri amat menyayat hati. Dilakukan oleh hasil siasatan Polis, seorang Peguam berketurunan India. Dilakukan dengan kumpulan samseng India yang amat kejam dalam sejarah negara.

Saya berpendapat, para pembunuh terbabit bersubahat dan tidak patut mereka dilepaskan. Mereka semuanya wajar dihukum mati. Bunuh balas bunuh. Mereka membunuh 4 nyawa dalam satu masa. Kejam sungguh.








Motif mereka membunuh ialah kerana WANG. Ya kerana WANG. Kerana wang mereka sanggup membunuh nyawa tidak berdosa. Jelas sungguh, mereka amat tamak dan boleh dikatakan menjadikan wang sebagai Tuhan mereka.

Hukuman yang wajar ke atas mereka ialah MATI. Tetapi, maaf, mayat mereka jangan diizinkan ditanam di bumi Malaysia ini. Mereka adalah manusia durjana.

(Bergantung Hukuman Mahkamah) Mayat mereka itu ada baiknya diawet dan dipamer kepada umum dalam muzium. Nyatakan kenapa mereka dihukum sebegitu. Kekejaman yang mereka lakukan di luar batas manusia. Haiwan pun tidak kejam macam mereka. Kerajaan mesti buat sesuatu untuk jangka panjang keselamatan negara! Fikirkan kesempatan ini bagi mendidik rakyat lebih bertamadun.
                                                                                




No comments: